czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?
Zwiń
X
-
namo
-
Zadzwoń do Pachury i najpierw zapytaj ile weźmie za moda....oni sś przedstawicielami ABT na Polskę i sa nastawieni na sprzedaż kitów za 30k a nie grzebanie takich zwykłych aut. Sami modów nie robią w sensie modyfikacji softu.Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
Odpowiem na temat tego posta - w tych autach jest to konieczne! WartoOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwrOBERTO795, a turbiny w nich wytrzymują to jako tako ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
zeb, on nie ma trzymać wiekszego ciśnienia! Bo sobie turbo wykończysz.
Problemem jest jego płynność pracy!
Ja co jakiś czas czyszcze wajchy, wcześniej wd40, teraz benzyną.
Tydzień temu jechałem w aso nowym yetim 1.4 i tak samo sie zawór przycinał. Niestety widać że to natura tego silnika i takiego typu zaworu.kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Chipowanie silnika polega na zwiększeniu doładowania i dawki paliwa. Turbo musi dmuchnąć trochę mocniej niż w serii a ten zawór zdaje się być takim słabym ogniwem powstrzymującym tego typu zabawy.
Być może masz rację, że on się tylko przycina. W takiej sytuacji może warto wajchę przesmarować jakimś smarem molibdenowym albo innym odpornym na wysokie temperatury.
Co Ty myjesz benzyną? Który element konkretnie? Coś to daje?
Jak to się objawia? Wciskasz delikatnie pedał gazu (jakieś 30-40% skali) i obserwujesz stałość przyspieszenia. U mnie są takie wahania, raz szybciej raz wolniej, mimo że pedał gazu w tym samym cały czas położeniu. Inny objaw, jedynka gaz w podłogę, szybka zmiana na dwójkę gaz w podłogę i przez chwilę nic się nie dzieje a za chwilę znowu mocno ciągnie.
Pozdro!
Komentarz
-
-
zeb,
"Chipowanie silnika polega na zwiększeniu doładowania i dawki paliwa." - jestes pewien ze tak to działa u nas w 1.4TSI? tutaj masz zawór upustowy mechaniczny to chyba mija sie z celem. ?
Generalnie to chyba pracuje to wszystko "na granicy" tego zaworu. Dlatego to on robi tutaj większą niż zwykle robote.
Czyszcze wajchy i dzwignie w miejscu gdzie wchodzi w kolektor. Problem jest ze swobodnym powrotem tego zaworu do stanu zamknięcia
Na trzecim biegu to przy jakich obrotach przez chwile nic sie nie dzieje?
chyba nie ponizej 2tysi?kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Wszędzie tak to działa
Mechanicznie, podciśnieniowo, jak zwał tak zwał ale w większości turbosprężarek jest dokładnie tak samo. Niczym szczególnym się nasze turbo nie wyróżnia.
Zawór jak ustaliliśmy jest problemem i stąd pomysł żeby go jakoś wzmocnić aby mógł utrzymać większe ciśnienie. Pytanie, czy za domykanie klapki odpowiada jakaś sprężyna?
Nie na trójce, tylko na dwójce, przy około 3 tyś obrotów. Powinien od razu iść "ogniem" a łapie muła...
[ Dodano: Wto 25 Mar, 14 19:13 ]
Witam,
znalazłem bardzo ciekawy wątek, który jak sądzę sporo wyjaśnia i sugeruje pewne rozwiązania problemu związanego z brakiem utrzymywania wyższego ciśnienia przez turbinę:
Mam zamiar wykonać go u siebie i zobaczymy czy pomoże!
Komentarz
-
-
Testujemy teraz jedno rozwiązanie w Jettcie 1.4TSI, auto dosłownie było katowane przez 100km, zero błędów, zero szarpania, na serii dwa km-y i P0299. Jutro wypuszczamy to auto i zobaczymy jak to będzie działało w dłuższym okresie czasu.
Po drodze były problemy odpalaniem po programowaniu ale przejechaniu kilku km-ów problem zniknął i nie wrócił...niemniej jednak nie wiem czy nie powróci w przyszłości w jakiś tam specyficznych warunkach czy to pogodowych czy drogowych. Dam znać za jakiś czas :wink:Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
[quote="nokius"]Zamieszczone przez kminkauto dosłownie było katowane przez 100km,
No to faktycznie macie się czym chwalić :shock: . Po takim wpisie to napewno bym wam dał auto :?
A pozatym moze to Jetta kogos z rodziny albo Kminkapozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
[quote="rob555"][quote="nokius"]Zamieszczone przez kminkauto dosłownie było katowane przez 100km,
No to faktycznie macie się czym chwalić :shock: . Po takim wpisie to napewno bym wam dał auto :?
Dostrzegam pewną różnice między mierzone a katowane przez 100 km
:twisted:
Komentarz
-
-
nokius, testuje jeszcze Golfa R... katuje go ile wlezie, kręcę do 7500rpm i szaleje po torze... mam nadzieje, że jeszcze bardziej Cie zniechęciłem żebyś mi auta nie oddawał...baaaa czasami "daje mu na zimnym"...
A tak na poważnie to brak mi słów na komentowanie takich debilnych zarzutów...Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
Człowieku, na logikę...pisałbym o czymś takim, gdybym nie testował samochodu który mam właśnie do takich rzeczy? Więc zanim zaczniesz bzdurzyć to się zastanów albo zapytaj :?Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
:PChiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
kolega Zeb ma takie rozwiazanie:-)
http://forums.vwvortex.com/showthrea...tor-Spring-Mod - ja tez sprobuje bo na bank winny jest nie wracający zaworek
Komentarz
-
Komentarz